Salut!

torsdag 4 december 2008

Igår fyllde Lisen 19 år så det blev kalas för henne. Så vinet flödade och ögonen sved av all rök i köket. Sjukt trevlig kväll, alla var fulla och glada. Det var dock mindre kul att gå upp imorrse, visst jag hade sovmorgon men kroppen var ändå skakig som ett asplöv. Nu mår jag dock bättre.

Följde med Jonas, Kalle, Jallas och Kicki in till Lund en sväng efter skolan. Lämnade in min mobil (äntligen) och gick runt och kollade. Lund är helt otroligt mysig måste jag säga, mörkt och julpynt nästan överallt. Jätte mysig stämning. Skönt att komma bort från Svalöv och se folk. Blir kanske så att det blir utgång där imorrn, vet dock inte om jag orkar. Peppen är inte så hög just nu! Men jag får väl sova och ta nya tag imorrn.

Skönt att parta i tofflor!



0 kommentarer: