cilli cilli!

fredag 6 juni 2008

uj, nu ligger jag däckad på sängen, jag är dunder seg! Men dagen har vart så sjukt mysig!
Gänget kom en sväng till Linde och åkte båt. Så vi har legat och guppat i solen på sjön hela dagen. Badade för första gången i år med! Det var skönt som fan, 26 grader, det är inte illa!
åh jag längtar tills vi åker ut igen, det finns typ inget bättre sett att spendera dagen på!
Tack för att ni kom allihopa, ni är bäst ingen protest!!!

Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, måste försöka hålla mig vaken. Jonas sitter ute och leker med sin dator så jag får väl göra allt jag kan för att inte somna, även om det skulle vara skönt!
aja.

Sol i sinne, brun inne!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHA SOL I SINNE - BRUN INNE. jag ääälskart!!!!!!!!!!

Anonym sa...

hahaha bra där! skitbra dag var det!