pwooo

söndag 1 juni 2008

Ja, sen fylla. Nu har jag lagom kommit hem från kvällens mys, och det var när jag steg ur bilen jag kände att lulligheten slog till. jag får koncentrera mig på att skriva. Bra där, hade den inte kunnat kommit lite tidigare?

Kvällen blev iaf massa mys. Kubb och öl i Deas park med Dea, Fredric, Jocke och även Jocke och Hanna som dök upp efter ett tag. Jennifer var sjuk stackarn, jag tycker synd om dig!! och Jonas mekade med bilen, saknar honom grymt mycket! Jag vill somna i mitt "hål" baby!!

Sen drog vi till pasta en liten stund och snackade skit, sen kom pappa och hämtade mig. Och nu ligger jag i sängen typ full! Så det är väl bäst jag sover.
Nästa helg ska jag supa på bistro, måste planera vad jag ska ha på mig. Jag vill ju inte att Jonas polare ska tycka jag är fuuuuuul!

Natti!!
Pusses

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha söta du! vilket hål?!