Sug min slaka lilla penis!

fredag 30 maj 2008

Ännu ett inlägg om hur tråkigt jag har. Jag hade planerat att ha "ligga hemma själv och ta det lugnt dag" både ikväll och imorrn. Så idag drog jag till marieberg med mamma och bror för att shoppa, men det sket sig ju. Shortsen jag skulle ha från carlings var slut och alla linnen jag vill ha från Gina fanns inte. Förutom ett då, men det fanns bara i XS. Kiss och Bajs på det!!!
Sen han jag väl vara hemma lagom en halvtimme innan jag insåg hur JÄVLA tråkigt jag hade.
Tiden står typ still, så jag får sova snart eftersom jag inte kan göra annat.

Så imorrn hoppas jag att folk vill leka med mig! Jag är jätte sugen på kubb och öl, men allt annat går med. Bara det inte är för dyrt, måste ju spara pengar till cypern!!
Så mina vänner, jag kommer ringa er imorrn och vilja leka!!!

Föresten så är Nils Karlsson pyssling förstört nu, tack vara Jonas. Han låg hela tiden och kommenterade hur bögiga dom var, och ibland var jag faktiskt tvungen att hålla med. Sorgligt.
Men jag saknar Jonas massa. Vi kommer inte ses förens på Söndag. 2 hela dagar utan han, det är hemskt. Usch för idag! Han svarar inte ens på mitt sms, han har säkert jätte kul någonstans. Vissa har tur! Men nu ska jag snart få en glass iaf, då kommer det kännas lite bättre.

För folk som orkar vara vakna på nätterna så är det Green street hooligans inatt på 4an, 00.10! Bäst är den!

Jen/Dea jag ringer imorrn så styr vi nått hoppas jag!

Stay True!

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag hatar att vara sjuk! jag vill vara med och göra vad ni nu gör:(:(:(