Jesus!

onsdag 7 maj 2008

Herre gud, Gossip Girl igår! Det var sjukt!! Kollade på det med Dea och Jen, och vi var helt inne i det. Vi måste ha sett ganska roliga ut där vi satt och skrek och hoppade som galningar. Det hände så mycket saker så jag kan knappt vänta till nästa avsnitt!

Aja, nu är klockan halv 9 och jag har vart igång i snart två timmar. Har hunnit gått, vika tvätt och gjor kakdeg. Så nu ska jag damsuga nedervåningen och sen göra mina fina kakor, hoppas dom blir bra. Sen ska jag hoppa ut i det fina vädret! Underbart!

Stay True!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men eller hur , helt spännande med Gossip Girl. Och så det slutade , påminde lite om slutet på andra avenyn :P en hel vecka kvar till nästa avsnitt...

Andrea sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Andrea sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.