Flööö

måndag 5 maj 2008

ujuj, idag har jag vart mycket duktig! Det började igår tom. Jag och Jonas tummade på att vi bara ska äta godis och sånt på lördagar, så det ska jag verkligen försöka hålla.
Och istället för att gå och lägga mig igen imorse som jag brukar göra när Jonas åker till jobbet gick jag ut och gick i 45 minuter. Sen åt jag nyttig frukost när jag kom hem, och nyttig lunch. Så jag ska försöka göra så varje dag, för nu jävlar måste jag ta tag i beach 2008. Som det ser ut nu kan jag inte visa mig på stranden. Sen ska jag väl försöka spinna varje söndag med. Måste bara kolla upp lite priser och så, för Deas klippkort håller ju inte i all evighet =)

Och en till sak som jag är väldigt stolt och peppad på är att jag ska börja töja öronen. Igår beställde jag och Dea alla nödvändigheter och lite snygga pluggar. Så om mina öron pajar nu får jag spunk, jag vill verkligen att det ska gå.

Sen vill jag såklart ha tillbax det superfina vädret vi hade förut. Det har vart mulet några dagar nu, men idag blev det bättre så jag hoppas det håller sig. Vill ju kila runt och känna mig sommrig i solbrillor och sånt...och nu tog det slut på ord i mitt huvud. Så hejdå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sötasötadu

Anonym sa...

idag är det ju sommar! jag har varit i karlstad hela helgen och från i fredags när jag lämnade örebro till igår när jag kom hem känns det som att det har hänt jättemycket. det är ju jättegrönt ute!! :D tummen upp för det!
/Mulle

Andrea sa...

ooohja, kom och spinn med mig! vi kan görat när karlarna repar lite då och då. myyyyssss!