Uppdate

måndag 28 april 2008

Okej, det går jävligt segt med bloggandet. Det är nog mest för att jag inte har nått att blogga om. Dagarna ser likadana ut, jag ligger i sängen, pillar med datorn, äter och pillar näsan typ. Och så hittar jag tusen saker jag vill köpa på internet, men jag måste hålla mig, skulle jag köpa allt jag ville skulle jag vara pank nu.

En liten uppdate om helgen då.

Fredag: Var hemma hos Jonas hela dagen och städade åt honom, sedan skulle vi städa bilen och så. På kvällen åkte vi ut en sväng och körde runt med hans föräldrar i typ en timme och så 11 älgar! Helt sjukt! 11 stycken, dom finns överallt läskigt värre! Sen kollade vi på Notting Hill som man bara har sett 1000 gånger, men den är mysigt.

Lördag: Var inne i Örebro hela dagen och shoppade med Jonas. Lyckades köpa två t-shirts iaf, sen vart det lunchbuffe på kinamuren. Efter det mötte vi Dea och Fredric för att planera kvällen lite. Dom var bakis och inte sugna på att gå ut och fest och det passade ju bra. Så vi bestämde att vi typ skulle sitta i parken vid deras lägenhet och mysa och dricka lite. Jocke och Hanna skulle kanske med komma, men så blev det inte. Så vi satt och kollade på tv hela kvällen istället. A shot at love visades på mtv och det var as bra, så nu ska jag allt försöka följa det! Såg förövrigt att det finns en andra säsong av det. SÅ det var visst ingen som passade i det som visas nu!

Söndag: I vanlig ordning skulle det bli söndags slapp och Jen och Jocke. Vi var ju tvugna att kolla på sanningens ögonblick och se hur det gick för en tjej från Nora. Spännande. Innan vi åkte till brickebacken dock så gick jag och Dea runt på stan. Sådär 5 minuter innan Gina stängde så bestämde vi oss för att shoppa lite. Så det blev 2 linnen för min del. Hade testat ett i lördags men tyckte det satt dåligt. Men såg sen att både Dea ochSanna hade varsit, och dom hade ett annat linne under. Så då testade jag igen. Och nu kan vi gå och matcha varandra!


Så lite om helgen, ska typ rensa min garderob nu eller nått

Puss och så

0 kommentarer: