Balla Balla

lördag 19 april 2008

Nu sitter jag här hos Jonas och spelar WOW! Han ska boosta mig lite som det så fint heter, men eftersom jag är för lat för att springa så får han göra det åt mig. Igår och idag har vi bara slappat, fast vi har vart lite nyttiga med. Igår var vi ute i det fina vädret och gick i nästan 2 timmar och idag så gick vi ner till stan för att handla saker till fruktsalladen istället för att ta bilen. Visserligen så har vi ju ätit bort all nyttighet men vad tusan, det gör inget.

Imorrgon blir det te och mys hos Jen så det ser jag fram emot. Vill nog ha en pizza men vi får se om Jonas är lika sugen.
Har förnyat mitt beroende av Zoo Tycoon 2 igen, roligaste spelet tycker jag nog. Har spelat lite idag och jag blir så sur på alla mina gäster som alltid är hungriga och nödiga, så dom bara klagar FAST jag har byggt typ 1000 toaletter och matställen. Dom blir aldrig nöjda, bortskämda jävlar. Men men jag har ju iaf ett 5 stjärnigt zoo så jag är bäst!

Nu ska jag titta på när Jonas springer, sen får vi se hur länge jag orkar vara vaken. Brukar vara dålig på att vara uppe sent, men jag ska försöka ikväll så Jonas slipper vara själv!

Stay True

1 kommentarer:

Andrea sa...

wooooooooooooooooow!!!!!