Yummie Yummie jag har glass i min tummy!

tisdag 15 april 2008

nu sitter jag äntligen in min soffa, hemkommen från Örebro. Har vart inne i den stora staden under dagen och lekt med Dea. Det var nämligen så att jag skulle följa med och testa på lite spinning. Mest för att se Håkan, Hans, Magnus vad han nu heter. Det är en instruktör på F&S och han har tuttar! Så dom ville jag såklart se in action.
Jag hade starka föraningar om att jag efter 10 minuter både skulle ha tappat mina lungor och ben, men så blev det inte. Det var jätte roligt och inte alls så jobbigt som jag hade trott. Visst det rann svett om mig men jag var varken anfådd eller var trött i benen. Efteråt kännde jag mig 10 kilo lättare och nyttigast i världen!

Så jag firar nu mitt nya liv med att muffla Ben & Jerry's med Juwnas. Såå gott och mysigt!
Och idag fick han oxå en pressent av mig, Jag hade målat en teckning på oss. En riktigt fin old school a'la gräset som en grön rand nere på pappret och himmlen som en blå där uppe. Riktigt fint måste jag säga, och han blev glad!

Uh, nu börjar jag bli mätt, får spara glass tills imorrn med. om jag är riktigt dålig kan jag äta det till frukost, men det tänker jag inte göra. Så nu orkar jag inte skriva mer

PussKram

0 kommentarer: