Helg osv

måndag 7 april 2008

God morgon! Då sitter man här nyvaken i myskläder hemma hos Jonas. Mår illa, men har nyss tagit en påse, så jag hoppas det går över. Kollar på Djurpolisen i Houston med, animal planet är bäst. Men nu är det en stackars hästbäbis som inte kan gå eftersom höftbenet var ur led.

Helgen då, Kalaset i Lördags var lyckat tycker jag. Dea och Fredric kom och fixade sig hemma hos mig eftersom dom oxå skulle sova där. Sen mötte vi upp Henrik, Jen och Jocke och kilade bort. Till en början kände sig väl alla lite missanpassade där nere på klubben. Men sen blev det tacopaj och vin, så det blev roligare och roliga. Tacopajen var nog den godaste jag ätit!
Folk drack och drack och alla blev lite på lyret. Sen blev det lite dans oxå, jag och Dea rockade loss som tusan. Henrik med för sen delen som både dansade järnet med Fridas mamma och mormor.

Sen blev det lite mycket vin för min del, men det behöver vi inte gå in närmare på. Alla blev glada och fulla iaf och kvällen slutade tidigt.

Det ändå som var mindre kul under kvällen var när vi var i garaget där i hade fått tilllåtelse att röka och ha våra saker. Då kommer det en lite lagom full och ful kubbe och skriker på oss att vi inte får vara där. Han puttar mig i ryggen och tycker tag i Jonas och skriker lite. Sen låser han oss ute. Alla vart lite chockade, men han gick hem och sov tidigt den kvällen så vi kunde fortsätta ha sköjj!


Sen ska jag väl pasas på att upplysa Sanna vart punkten ligger, så hon oxå akn gå och smaka den goda potatisen! Det är cafeet inne i träffpunkt serru, så nu är det bara att du kila dit!

Leverpastej skulle förövrigt vara gott...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Weeii , synd att jag missade festen. Jag blev istället nersupen av prästen (eller ja , han försökte...)

Tack för upplysningen! (:

Anonym sa...

haha, du blev helt till dig när du skrev om fullgubben, puss