Hurtigt värre

onsdag 2 april 2008

Japp, min andra dag som arbetslös. Än så länge är det bara jätte skönt!
har försökt att inte vända på dygnet, är jätte pigg när Jonas åker till jobbet men det känns alldeles för tidigt att gå upp då, så jag brukar sova ett par timmar till så är jag jätte trött sen.
Men idag har jag vart hurtig. Gick ut och gick en haltimme i regnet. Imorrn ska det blir fint så då går jag nog en längre sväng och tar med kameran med.

Har börjat med påsar igen oxå så jag åt min väldigt efterlängtade lunch nyss. Äter bara en måltid om dagen så idag firade jag med french hotdog, mums mums! Annars händer det faktiskt inte så mycket på dagarna här. Har spelat lite wow men jag tröttnade.
Så nu får jag väl vänta på att det ska bli kväll så jag kan kolla på Greys och Sverige pussas och kramas. Det blir kul!

Stay true!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tycker du påsarna funkar?!

Andrea sa...

iih, hurtbulle! jag ska bränna ut din spinningskiva innan lördag! smart va?!