Seg dag!

söndag 30 mars 2008

Jaha, då var det Söndag och jobb imorrgon. Känns bara som att det är helt onödigt att kila iväg imorrn eftersom det är min sista dag och jag ändå kommer att få sitta helt själv. Dea ska ju börja testa att ringa så hon får ju fortsätta jobba när jag kommer bli arbetslös. Men förhoppningsvis kommer Sarah och hälsar på.

Men sen på tisdag ska jag börja mitt nya liv! Banta ner mig 20 kilo, operera tuttisarna och göra nått kul... om jag känner mig rätt så kanske jag går ner 2 kilo, inte opererar tuttarna men göra nått kul iaf =) Jag ska iaf börja promenixa + att Dea ska fixa en bra spinning skiva till mig!
Vi får väl se hur det går, det blir spännande!

Nu ska jag iaf snart åka in till Örebro och överaska Jonas. Han kommer snart hem från Skövde så för att han ska slippa komma till Nora och hämta upp mig tänkte jag stå och vänta lite romantiskt vid bilen. Visserligen får jag stå där i typ 1 timme innan han kommer men det är värt det, har saknat honom massa!

Aja, ska packa nu. Bajs!

Uppdatering:
Ja,min överaskning till Jonas sket ju sig.
Satt där på stationen och väntade. Pratade med Agnes (hans gammla klasskompis) så tiden gick ganska fort. Sen några minuter innan Jonas tåg skulle komma så gick vi ut och väntade vi uppgången. Tåget kom, massa människor kom, Jonas kom inte och tåget åkte iväg. Och eftersom han inte hade nått batteri på mobilen så kunde jag ju inte ringa heller. Efter mycket väntande bestämmer jag mig för att kila iväg mot bilen ifall det skulle vara så att han gått någon annan väg. Bilen står parkerad vid bräd centralen så lagom när jag svänger runt hörnet på stationen ser jag honom gå borta vid parkeringen brevis bc.

Jag får panik och börjar springa som en tok ( men Jonas tunga gitarr på axeln ). Om jag skulle missa honom skulle han åka hem till Nora och se att jag visst var i Örebro. Så jag springer och springer, och mina ben känns som gele, jag pajjar min hals och kan knappt andas. Precis när han ska köra iväg kommer jag fram. Så intället för det romantiska mötet jag trodde det skulle bli på stationen blev det mest svordommar, andnöd och lite skäll ( på ett bra sätt såklart ). Men han blev överaskad iaf! Och det var ju det som var meningen, och kvällen blev bäst ändå!


3 kommentarer:

Fredric sa...

HAHAHAHA nää men tösa

Unknown sa...

va, varför stod det fredric?! DET ÄR JENNIFER

Anonym sa...

jag tror det hade blivigt roligade om du missat jonas, men sånt trams tror jag alltid. för min egen skull. eeh, det gick bättre på jobbet, men jag döööör åt hur hemskt jag mår av det, jag började nästan grina igår, håll tummarna för mig imorgon, då måste jag sälja. (det är ju för fan helt omöjligt)