Freitak!

fredag 28 mars 2008

Äntligen! Fredag som jag har väntat.
Vardagarna går alldeles för seg för att det ska vara nyttigt för hälsan. Men nu är det avklarat och jag kan slappna av lite!

Du ligger jag iaf i sängen, helt proppfylld av bakad potatis, grillad kyckling och vitlöksbröd. Så gott!! Har dock inget godis, och jag orkar inte lyfta på stjärten för att försöka fixa heller. Känns ganska onödigt ändå eftersom jag snart kommer somna. Jag ska försöka spela lite wow innan iaf, men jag brukar bli sur och tröttna efter någon timme.

Är helt slut i kroppen iaf. Eftersom jag van vid att bara sitta och klicka hela dagarna så fick min kropp en smärre chock när den helt plötsligt skulle börja röra på sig. Vi skulle packa ner typ 100 fyllda pärmar och en jävla massa papper. Så det blev många tunga lyft, men eftersom jag och dea har så jäla starka handleder ( som vi ska flexa som tusan med på stranden i sommar, wuhuu! ) så gick det iaf ganska bra.

Och Jonas är i Skövde och partajar sig så det blir till att sova ensam några nätter nu. Men förhoppningsvis blir det lite leka imorrn så tiden går fortare!
ahh, nu orkar jag inte skriva mer. Ska spela nu så jag får sova snart!

Kiss och Bajs

1 kommentarer:

Andrea sa...

hahahhaha ja jävlar vad vi kan flexa med handlederna! speciellt du, du har ju övat järnet på hålslagaren!