Neerd!

måndag 24 mars 2008

Så, första inlägget ever!
Sitter och kollar på 100 höjdare. Det är nog ett av dom bästa programen någonsin!
Men men, det är måndag kväll iaf, jobb imorrn och det känns grymt ovärt eftesom det bara är en vecka kvar. Men jag och Dea kan alltid få tiden att gå men lite Bubbles!

Ska jag dra långhelgen lite fort kanske...
Torsdagen var skön eftersom vi slutade 12 och lunchade på stan. Det inhandlades också lite godis till Jonas påskägg, men inte ens hälften fick plats så han fick en påse med =D
Sen på fredag morgon for jag och Jonas ner till Göteborg för att fira våran 1års dag...ca 3 månader försent.
Efter lite irrande så hittade vi iaf vårat hotell och blev glatt överaskade över hur jävla lyxigt och mysigt det var! vi blev så glada att vi somnade i våran queen size säng!

Sen gjorde vi oss fina för middagen som ingick. Så här kommer menyn!

Förrätt
Nån avokado grejs och sesamnsfröns plattor med skagenröra och hummer!

Varmrätt
Lamm, sparris och nån potatiskudde.

Efterrätt (det bästa av allt)
Typ en chokladmuffin men smält choklad inuti och hemgjord vaniljglass!

Ah, jag dog så gott var det. Man kände sig så jävla rik och vikig när man satt där och åt, nu är jag verkligen peppad på att bli miljonär!
Sen hoppade vi i säng iaf och kollade på film. Sen såg vi att det började en porrfilm lagom när vi skulle sova så vi var ju faktiskt tvugna att kolla på början.
Det var iaf två äckliga gubbar som gick in i en pyramid och hittade en mumie tjej som började leva. Den ena gubben sprang iväg för han var ful. Men den andra stannade kvar och pratade lite men flickan, sen tryckte hon ner hans huvud så han stog på knä men huvudet i en väldigt mysko vinkel och slickade henne. Sen bytte vi kanal för då var det inge kul längre!

När vi vaknade sen var det bara att göra sig i ordning och dra på stan och handla men Göteborg hade inga roliga kläder så det var bajs. Sen åkte vi hem.
Och resten av helgen har bara vart slapp och tjock!

ujujuj, vilket roligt inlägg det blev, not!
men jag ska väl försöka bättra mig!

Iaf så ska designen bli fin här oxå. men inte ikväll för nu ska lina sova!

God natt osv!

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha , om jag någonsin öppnar restaurang så ska du få skriva menyn. värsta bäst. ^^