En fin rubrik!

onsdag 26 mars 2008

Ja, då var rasten slut. Det var jätte gott med leverpastejs macka, bara så ni vet så brukar jag äta det till frukost!

Dagen går jätte jätte segt, Dea och Jen var ute och söp inattas så Dea är död. Men hon lyckades hinna med bussen imorse iaf! Prisa Gud! Och jag blev lite stolt över dom när jag hörde att dom hade total mobbat en äcklig fotbollsetta på dansgolvet! Rätt åt henne, hon har ingen hals och är ful!

Sen börjar tiden rinna ut för att söka till nån skola i höst. Det skulle behövas för jag vill inte jobba. Men det finns lixom inget jag vill göra. Jonas har iaf lite saker han tycker om att göra, så det blir väl till att låta honom välja skola så får väl jag ta nått som låter lite roligt där iaf. Men som sagt börjar tiden ta slut.
Saknar min jonas iaf, det var visserligen bara några timmar sen vi sågs men ändå. Låg och kollade på honom igår när han spelade lite på sin gitarr och såg att han rör lite på läpparna när han spelar. Ibland bara lite och ibland ganska mycket, det var sött! jonas är söt och jag saknar honom!

Nu ska jag nog spela lite spel och få tiden att gå. Orka jobba!

Puss och hej!

1 kommentarer:

Andrea sa...

jag är söt! och fotbollsettan är ful! och du är roooooli! (och jag är sådär supertrött igen, bajsigt)