Sooool

måndag 21 april 2008

Alltså, vädret! Det är ju sjukt. Hur underbart är det inte at vakna på morgonen med klarblå himmel, fåglar som kvittrar och en stor sol. Finns fan inget bättre! För att fira det fina vädret så började jag tvätta fönster i köket...jag orkade halvvägs sen satte jag mig i solen ett par timmar.
Jag gjorde även misstaget att klappa grannens katt Saga. Har man en gång rört henne så är det svårt att få henne att gå. Jag fick hämta henne inne i huset några gånger eftersom hon bestämmer sig för att hon bor hos folk som klappar henne. Sen hårade hon som en tok med, så jag var luden.
Jag hoppas verkligen det blir likadant väder imorrn...måste kolla smhi. YES! imorrn, onsdag och torsdag med. Underbart, ska nog ligga i solen och försöka få lite färg. Det måste jag jobba stenhårt på annars kommer jag bränna mig sönder och samman i Cypern.

Snabbt och tråkigt inlägg. That's Me! Jag vill shoppa...

XStayTrueX

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad sött!

Anonym sa...

öh, sol imorgon meeedju =uteservering och lite mys med cider och cigg? CMON!