Full på bakad potatis?

fredag 4 april 2008

Så, nu ligger jag äntligen i min säng efter en lång dag i Örebro. Åkte in vid ett för att kila runt på stan med Dea. Handlade lite saker fast jag egentligen måste försöka spara. Men jag är nöjd ändå!
Sen skulle vi iaf gå och käka på punkten ( Örebros bästa bakade potatis! ) och ja, det var ju en upplevelse. Vi fick typ dubbelt så mycket ost och smör + extra kräftstjärtar. Det var så jävla mycket så det rann över potatisen och var överallt, Men eftersom det är så gott måste man äta allt. Så vi åt och åt, fick vila lite och åt mer. Jag fick i mig allt, men Dea var mes och sparade typ 1 tugga. Sen mådde vi inte så bra. Jag blev kallsvettig, kände inte mina ben och höll på att somna. Men det var värt det! Sen upplevde vi oxå ett lite rus, kändes nästan som man var full, så vi mådde ej helt ok!

Sen kom Jen och Jocke upp på stan med, och vi gick och handlade presenter åt Frida eftesom hon har kalas imorrn! så det blev mycket vandrande och dagen var lång, men det var mysigt iaf.

Ja, kalaset imorrn då. 60 år fest. Frida fyller 20 och hennes mor 40. Tillställningen ska vara nere på MC-klubben i Nora, så det blir as roligt. Billigt i baren och god mat. Det blir tips kaka till efterrätt, MUMS!

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla på morden i midsomer ( bäst ) och försöka sova lite tills Jonas kommer någon gång i natt =)

natti natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

meh , berätta för mig var den där jäkla punkten ligger!? jag vill också veta!