Vååår!

torsdag 3 april 2008

Jag visste att det skulle bli fint väder idag, för jag håller koll på smhi! Men det finns ingenting bättre än att vakna och det är blå himmel ute. Så det fina vädret till ära så bestämde jag mig för att promenera idag. Men först roade jag mig med lite wow och lunch!

Sen vid 13.00 ungefär gav jag mig av. Tänkte gå dalviksrundan som är typ 6.5 km. Och det var så skönt! Det var varmt, det luktade vår och fåglarna kvittrade. Så jag strosade runt där på skogsvägen i min ensamhet. Blev besviken när jag inte hittade några får att ta kort på dock. Så det blev mest vårblommor som fick bli mina offer. Men jag gick nog i ca 1 h och 45 minuter. Sen gick jag lite omvägar med så jag har nog gått typ 7 km. Och jag är såå svettig nu! Det är 11 grader i skuggan, alltså typ sommarvärme i solen, jag gick omkring i mjukis brallor, vinterjacka och tjock halsduk. Dumt gjort!

Sen har jag upptäckt att min favvo glass har kommit till affärerna nu, så när jag slutat med påsarna blir det glass direkt!

Och igår ja! Jag och Dea beställde våra skor från cutesygirl! det blev 2 olika ballerinaskor och ett par flipflops för min del =) Så nu längtar jag till dom kommer, och passar dom inte blir jag piss sur!

Nu ska jag vila lite innan jag duschar!

Stay true!

0 kommentarer: