Ljusmys och Cosmo...

lördag 12 april 2008

Lördag kväll... Har nyss tjockat ner mig i soffan och tänt massa ljus och ska börja läsa senaste cosmo. Känner mig lite sliten så jag orkar inte så mycket mer. Ska försöka hålla mig vaken tills Juunas kommer iaf, men det kommer nog inte gå så bra. Det svider redan i ögonen på mig.

Igår var gänget iaf ute, det var mysigt som tusan. Förfest hos Jen och Jocke, sen bar det av till backstage. Första gången jag var där, men det var ett mysigt ställe. Det ända dåliga var musiken, massa skit pop. Men man gör väl det bästa av situationen och hoppar ner på dansgolvet och dansar så mycket man orkar. Jisses vad vi höll på, vi gned oss, slängde med håren och överdrev allt! Så det ska vara. Lyckades dock inte bli full vilket är konstigt eftersom jag är ganska lättpåverkad. Sen hade jag grym huvudvärk hela kvällen med. Men vafan man är väl en krigare!


Det är väl en av anledningarna till att jag är lite trött idag, den andra är att vi har vart på kalas hos mormor och morfar idag. Fy fan, dom matar ju ihäl än där. Först blev det smörgåstårta <3 efter det var jag tvungen att sova på soffan så jag skulle orka den vanliga tårtan sen. Haha, och ja... sen blev det tårta och kakor. Jag behöver nog inte äta på resten av helgen nu. Helt proppfull!

Men nu ska jag ägna mig åt min tidning och mysig musik igen! God natt på alla iaf!

X Stay true X

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var en redig kväll!

Anonym sa...

va men jag skrev ju jennifer!!