slem och så

onsdag 14 maj 2008

Just nu sitter jag och kollar på barnmorskorna eller vad det nu heter. Har aldrig kollar på det förut, men eftersom det inte finns nått annat att kolla på så får det väl duga. Det var nyss en tjej som födde ett barn och det var blod och slem och hon skrek, men jag blev ändå helt varm i hjärtat när ungen ( som såg äcklig ut ) kom ut och grät lite. Ujujuj. Fast sen blev det dunder söt, när den var tvättad.

Nu ska jag väl snart återgå till wow som jag har spelat typ hela dagen. Det finns nog inget som kan få mig på så dåligt humör som det. Men jag ger inte upp!
Imorrn blir det andra bullar, då ska jag iväg och hjälpa på dagis i 3 timmar. Det är förskolans dag så vi ska vara ute i skolparken och leka massa. Hoppas det blir bra väder annars är det ju inge roligt!

Alla låter så roligt när dom ligger och har värkar. typ "ooohhhhh", "aaahhhhh", "aaajjjh". Jag skulle nog ligga och skrika könsord och gråta tror jag. Brutalt och true!

xoxo

3 kommentarer:

Andrea sa...

"jag blev ändå helt var i hjärtat" jag skulle nog också får var i hjärtat om jag skulle föda barn, ÄCKLIGT

Anonym sa...

haha, äckligt

Anonym sa...

Jag tycker också det är motbjudande samtidigt som det är häftigt.. det är liksom ett nytt liv som kommer ut..^^