öl och ensamhet

lördag 17 maj 2008

Jaha, då sitter man helt själv hemma hos Jonas då. Han drog upp till Jan för typ 1 timme sen för att det var lite party där. Jonas får dock inte dricka eftersom han ska vara chaufför åt sina föräldrar inatt. Jag orkade iaf inte följa med, vilket jag nästan ångrar för just nu har jag slut på saker att göra så jag vet inte hur jag ska kunna roa mig i flera timmar till. Och jag är massa suget på nått att äta, men det är inte chips och godis... jobbigt.

Ja, jag får väl sitta här i min ensamhet och dricka lite folköl som blev kvar från förra helgen. Det är ju någorlunda gott iaf, det duger i krig.
Jag har en film på datorn jag kanske ska kolla på, men den ska vara läskig så jag får fundera lite på det först.

Hoppas alla andra har kul ikväll!

STAY TRUE!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Lajna.Henke här. jag har hittat din blog^^ visste inte att du hade en du har inte sagt det till mig. Vad var det för film??