Smärta

fredag 23 maj 2008

Min arma kropp! Varje steg är en plåga, och armarna kan jag knappt röra. Men det är värt det. Skivstångspassen är att rekomendera, roligt och jobbigt! Jag och Dea var på ett igår, och vi har bokat tisdag och torsdag med! Då ska vi försöka få med Sarah, Jen och Henrik med. Det blir kul!

Imorrn blir det marieberg och massa shopping, jag vill verkligen handla nya kläder så jag hoppas jag hittar nått. Skor behöver jag med. Sen åker vi vidare till J & J där det blir Eurovision kväl! Super mysigt!

Här är en liten länk till den roligaste reklamen ever. Skulle lägga upp den så man skulle slippa kolla på youtube, men det funkade inte riktigt. Men kolla på den om ni inte redan sett den. Den är för familjen dafgård iaf.

http://youtube.com/watch?v=RyzAXlEF42M
Enjoy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, noooo jag pallar itne den reklamen.. den är så pinsam!

Anonym sa...

haha otippat att det är felix herngren som gjort den :D ni får ha en mysig kväll så ringer jag och pratar lite med er ikvääällll

Anonym sa...

HAHAHHAHAHAHA reklamen är bäst.. "ho blev sjuker.." hahahaha bäst ingen protest..