CHIPS!!!

måndag 10 november 2008

Idag började mitt nya liv. Och typ Sandas, Jackies och Lisen med, dom ska visserligen gå på gym men det skippar jag. Så jag och Lisen har diskuterat hetsbantnings metoder hela dagen ( russin och gym i en månad ska visst vara bra). Men iaf, nyttig frukost, typ bara sallad till lunch och en appelsin till kvällsmat är duktigt tycker jag. Men nu har jag sett att det ligger en halv påse chips i min säng från helgen... det kryper seriöst i hela kroppen när jag ser den, jag har aldrig velat ha nått så mycket som jag vill ha den nu!! Ska jag bara låta den ligga där i två veckor? Nu i helgen ska jag ju äta tårta och supa så då kan jag inte äta dom... får jag äta dom nu?
Jonas säger att jag inte får det, men han kanske ljuger! USCH!

1 kommentarer:

Anonym sa...

frukost sallad och apelsin är ju skitkass bantning. dumheter! svält är inget bra, ät nyttigt bara. en apelsin till middag.. PFFT! ska jag behöva åka ner till fittskåne och prata allvar med dig? vavava? puss