Obama jaooo

torsdag 6 november 2008

jag som trodde studentlivet skulle gör att jag gick ner i vikt, men icke. Jag har gått upp! I dag skulle jag börja mitt nya nyttigare liv men såklart sket det sig och jag köpte ostkrokar, visserligen en lite påse istället för en stor men ändå! Så nu får det fan vara nog. Mer frukt och minder godis! och absolut inget onyttigt på vardagarna. Sen ska jag väl ta mig tid att gå ut och gå mer, gymkort kan jag inte ens tänka på för det blir dyra pengar i sjön (och ja det finns ett gym här! helt sjukt litet dock, men det finns en gubbe på typ 95 år som tränar där varje dag.)
Men innan skolan är man alltid trött och vill sova, och efter skolan är det samma sak. Bajs!

På tal om motion så är jag lite stolt, visade mina b-kopior idag för Tobias. Jag brukar aldrig visa mina bilder för honom eftersom han har så höga krav och är elak. Men han sa att han var imponerad och att det var bra! Han tyckte t.o.m att en bild var klockren! Så yes! Äntligen känns denna uppgift (yrkesporträtt) lite roligare, så pass roligare att jag tänkter spendera min lördag nere i labbet och printa! MJÄÄÄÄ!!

Nu vill jag sova men det vägrar ju bli sovtid!

pusse

1 kommentarer:

Anonym sa...

man blir piggare av att träna:)