hfghg

torsdag 13 november 2008

Japp, jag ska köpa gymkort. Nästa vecka smäller det, alla andra började träna idag och sa att dom hade as roligt så jag vill oxå vara med. Så nu ska jag bli stark så jag äntligen kan vinna över Jonas när vi brottas!!

På tal om honom så är det bara 35 minuter kvar tills han fyller 20! Och otålig som han är så vill han öppna alla sina paket inatt och inte imorrn bitti.
Och imorrn kommer lite folk på saft och tårta, sen blir det förfest här. Kommer säkert bli fest med för Blå kommer nog vara dött (?!) varför??? Jo för att dom har haft så många röjarfester och haft sönder så mycket att skolan är förbannade på dom, ett "snesteg" till och dom höjer hyrorna. Bajs på deeet!
Imorrn ska jag vara nere i labbet heela dagen och pilla, på måndag ska yrkesporträttet vara klart och jag har båda printarna ogjorda. Men det ska nog gå bra!

bajs och kiss <3

0 kommentarer: