Ding!

onsdag 21 januari 2009

Mitt liv just nu är hemskt stressigt, så stressigt så att jag inte orkar ta tag i det.
Jag kommer bo nere i labbet som närmsta veckorna för att försöka hinna klart med mitt projekt + att jag har typ 3 uppsatser att skriva med. Det blir inte så bra när allt kommer på samma gång! 
Förövrigt så gick jag till "djurskolan" här i Svalöv och fotade lite av deras djur. Jätte söta apor, papegojor, och ormar fanns det. Och små marsvinsbäbisar som såg ut som damtussar. Jag blev så jävla suger på att skaffa djur igen...alla djur! Jag älskar djur!!! Jag ville t.o.m ha kalkonerna :P Dock fick vi inte träffa lamorna  =(

Torsten

2 kommentarer:

Andrea sa...

åååh, vad snuttigt! ja, om man hade pengar tid och råd så skulle man ha alla djur som finns, MINST! :D:D

zrkeerj!

Anonym sa...

åh, lamor!

redah!