Bjaspålabbetbajs

onsdag 15 oktober 2008

Jaha, nu ska jag snart ner i labbet...igen! Jag är så jävla trött på att stå där i flera timmar och aldrig bli nöjd.
Jag har jobbat på hemma hos projektet varje kväll nu, och det blir inte så bra som det skulle kunna bli men jag orkar inte. Nu har jag iaf bara en print kvar. Eller 2 likadana men när man väl får till det så går det ju fort att fixa den andra.
Sen ska jag hem och njuta av att vara klar och kolla på greys och generation fettma som är mitt nya favvoprogram.
Men men, hata att stå i labbet.

Pusshejsan

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar att kolla på generation fetma med en påse chips, choklad och ett stort glas mjölk. känns härligt. sen ett litet hånskratt på det. "MAHAHA kolla vad jag får göra!!"

Anonym sa...

vad söt bannergrej du har fixat!<3