äta bör man annars dör man

onsdag 22 oktober 2008

Okej, igår var det största svulldagen ever!
Först blev det efterätt efter lunchen på skolan eftersom det var tisdag, sen firade vi våran lärare med glass eftersom han fyllde år, sen firade vi sandra som bjöd på pizza, och jag bjöd på tårta och det fanns kakor och negerbollar med. Helt sjukt vad mätt jag var efteråt! Men min tårta vart okej iaf, så det är bara att lnska tårta när ni fyller år så kanske jag bakar!

Idag blir det en väng till systemet för att köpa tequila och vin, för imorrn är det höstfest. Får väl se hur mycket jag orkar supa, men lite ska det bli iaf. Bajs på att det är pumpasoppa till mat imorrn, äckligt!

Sen åker jag heeeeeemm!!!!!
POUSS

1 kommentarer:

Andrea sa...

HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!