Gårdagen...

söndag 5 oktober 2008

Ja, det var väl planerat att vi skulle partaja massa. Vi visste inte avrt vi skulle vara med på blå är det ju nästan alltid party så vi satsade på det. ( blå är en av korridorerna där folk bor. Blå, grön och brun) Så jag och Jonas stack ner till Jackie där vi skulle förfesta lite, skönt som fasen att bara behöva gå ner till våningen under. Så där satt vi ett tag och snackade innan vi drog iväg till musikhuset där musikarna hade konsert. Vi missade typ allt så vi stack iväg för att hitta fest. Men hela jävla skolan var seriöst döööööd.
Vi hittade några människor på brun, men det var typ bara kulturare så det sög.
Men vi drog tillbax till blå iaf där Jonas och Kalle satt och slappade. Alla roliga människor hade åkt hem över helgen så det var nästan inga där. Men vi styrde pingis och biljard nere i bakfickan ett tag.
Jag drack upp 2 av mina Smirnoff ice 70cl och funderade på varför jag inte blev full, men sen kom jag på att det är typ bara 2 småflaskor i en stor, så jag drack kanske 5 småflaskor så det var inte så konstigt att det inte hände nått.

Vid halv ett gav jag upp och släpade med mig Jonas hem istället, det var kul. Han "målade" senare i sömnen. haha jag höll på att dö. Jag hade handen på hans snopp när jag sov och vaknade av att han tog tag i min arm och drog den fram och tillbax över snoppen.
L: Varför snuskar du med min hand!
J: Men du skulle ju ta fram massa färg!
L: HAHAHA va?
J: mummlar och vrider på sig.
L: Målade du?
J: Ja...

haha det var kul, han är så söt.

Men jaha, hur har vi det härnere då...
det rullar på, mina klasskompisar är trevliga, vi delar lägenhet med en kille som aldrig är här och en brud som går teater. Vårat rum är massa omysigt för vi har inget att inreda med.
Fotokursen är dryg för vi får inga roliga uppgifter + att det känns som man har världens press på sig. Inte att glömma är väl att det är piss dyrt med, har köpt rullar för 2000 kr och snart fotopapper för 1000. Sen blir det mer fotopapper som är ännu dyrare + att min kamera är trasig och väntar på att få komma in på lagning. Om den inte går att laga måste jag köpa en ny för dyra pengar. Och jag är sugen på Ben & Jerrys men jag har nog inte råd.

På engelskan läser jag en piss svår bok som jag inte fattar ett piss av, annars har jag typ inga uppgifter...matteprov på fredag, håll tummen!!!
ähhh....Jonas spelar cs....jag kollar på the hills....kommer inte på nått mer att uppdatera om.

Fast vi kommer hem den 24 oktober på kvällen någongång. Så sen blir det leka =) tiden går så sjukt sakta och jag vill bara hem.
men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, men jag ska börja uppdatera oftare!

stay true!!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

åååh, jag blev jättemycket happy nu. du verkar ha det rätt mysigt ändå :) minus alla jävla utgifter :o den 24e alltså, då äre löööön :D yikes!