Labbet osv

onsdag 8 oktober 2008

Jaha, ganska skön dag idag ändå. Skulle ha två lektioner på förmiddagen men den andra var inställd så jag skuttade ner i labbet istället. Så där nere i mörkret har jag stått hela dagen och printat lite. Blev väl ingen bra, men det beror nog mest på att jag inte har några roliga bilder att välja mellan.
Men måste man så måste man. Fast det känns kasst att stå där när det är massa fint väder ute.

Men nu ligger jag och kollar på Teenage tourettes camp. haha jag kan inte rå för att jag skrattar. Det är ju hemskt men ändå roligt. "BAGS BAGS!!" "Jen gives head, Jen gives head!!" HAHA så bra! Och en liten unge som säger "bohp" det låter roooligt!

Kolla på det iaf, ligger ju på youtube.

På Fredag har vi utställning i Landskrona. Det är kulturnatt så vi ska ställa ut lite bilder på teatern. Min bild är väl inte så bra, men det ska nog bli lite kul att komma ifrån skolan ensväng =)

Måste bara hälsa alla att maten på skolan suger!!! förra veckan fick vegetarianerna en halv lök med lite bönor på, och det kostar 50 kr. helt sjukt. Jag lever på bulle och vatten varje dag!...typ...


Puss och bajs

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha "niggah niggah!!"