Freak

lördag 11 oktober 2008

Japp, idåg åkte vi till Malmö en sväng för att gå på tattoo expo. Själva expot i sig var väl ganska tråkigt. Vi lyckades missa best old school, så då fanns det inte så mycket att göra. Men vi kunde ju inte åka hem efter 10 minuter, det känns ju tråkigt. Så vi höll ut ett tag (vi är jag, Jonas, Jackie och Toni.). Vi hade ju en speciell händelse att se fram emot. Så efter en dryg timmes otålig väntan kom han....trumvirvel....Lizard man!!!!! wooh! Han skulle ha show senare på kvällen men hade en liten teaser på dagen som vi ville se.
Men det störde mig så sjukt att se honom, för på alla bilder ser han läskig och galen ut men i verkligheten såg han så snäll och mysig ut... förutom sitt ödleliknande utseende. Och när han stog på senen så var han jätte rolig med. Jag hade ju förväntat mig värsta psykot!
Men han stoppade en gaffel i näsan och drog lite roliga skämt, sen hängde han en ölkagge i öronen...helt sjukt, och för att styla så snurrade han runt oxå men det var inte så bra för han fick jätte ont och fick slänga sig på golvet så han kunde plocka bort skiten från öronen. Sen gjorde han lite plågsamma ljud oxå så jag tyckte synd om honom. Men han var söt iaf, vågade dock inte gå fram och bli fotat med honom.

Oj vad jag skrev nu...Men meningen ikväll var väl att vi tänkte dra till blå och supa lite. Men vi drog till Jackie först för att värma upp men hörde sen att det var dött på blå. Dom hade haft dunder fest igår och sprungit nakna och slagit sönder saker så alla var döda. Så vi gav upp och nu är vi hemma...

Men jag har pringles iaf så nu ska jag roa mig med dom!

XOXO

3 kommentarer:

Andrea sa...

weho, fyfan vad det tar sig för dig. Det låter som ni har en massa kul för er. men nu är det dags att komma hem, och somsagt, det är fäst på fredagen, i fix! så om ni inte blir askalas båda två så blir vi jätteledsna. det är bara att ni tar tjockadubbelmadrassen och sover i vardagsrummet, alla andra kommer ju ha gångavstånd hem så ni kommer få dra så sjukt tidigt annars. pliiiiis. efter jag har fixat och donat! Jag ska till sthlm och köpa massa inredning på butterix imorgon! och btw, var lite utklädda också!

Andrea sa...

hehehe oj

Anonym sa...

bra skit, vi längtar efter er.